miércoles, mayo 09, 2007

Si no hace daño.. es un momentito...

Tot el dia tancat al tatuador. És altre mòn aixó. Et diuen que no fa mal, i en fa. Et diuen que en un hora estàs fora, i després en son dos i mitja... supose que és una mena del món a l'inrevés amb l'agravant d'estar a altra franja horaria...

Todo el dia en el tatuador. Es otro mundo. Dicen que no hace daño, y sí hace. Dicen que tardas una hora, y después son dos y media... Debe ser una espécie de mundo al revés con el agravante de estar en otra franja horaria...


Els potets li'ls ficaries pel cul...


Amb les agulles clar...


2 ó 3 agulles per a les linees.. i 9 ( 9!!) per a plenar..


Un home com els que ja no en queden...


[PD: El meu l'ensenyaré quan estiga visible ( jo i ell)]

8 comentarios:

wam dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
wam dijo...

aiiiiii preferisc no experimentar eixe món paralel.. ññññññ

jo ja l'he vist =P

Anónimo dijo...

kina entrada has eliminat????

a mi tb me fa kanguelis, xo no ta kreguis k no ho provaría si no fos k ho haig d dur x tota la vida, i amb lo kanviant k sók... preferisk arrepentirme d no ferho k d kaure en la típika imatge d joven dl s.XXI... serem d ls pokes k no nem markades x la moda??? (jajajajaja... ES BROMA DANO!!!)

Anónimo dijo...

Ei! no he eliminat cap, sols que s'havia repetit el primer comentari... uhm.. supose q cada ú té els seus motius per a fer-se'l.. uns és la moda, altres..no.

Ivan Navarro dijo...

primo meu !! ja tinc ganete de vore-lo (i per descomptat fer-li fotillos) ...

Per cert, on te l'has fet ? (es que no m'enrecorde quan m'ho digueres al tapeo Tour)

Una abraçada, hombre-tatuado !

Anónimo dijo...

Momo! es una sargantana al coll- esquena, com si pujara per la columna. Ara estic curant-la, quan estiga mes visible pujaré una foto :D

NEre dijo...

ais mareeeeeeeeeeeee!!! jo tampoc vaig marcada per la moda... però perquè encara no he trobat el verdader dibuix, símbol, etc. que em vull tatuar... però si m'agradaria fer-me'n un :p

Stunt21 dijo...

Muy buena serie! :D

Me encanta, buena sorpresa al volver a pasarme por aquí tras algún tiempo :)

Un abrazo!