sábado, junio 16, 2007

1 escalera, 1 pasarela y yo.

Para encontrar sitios buenos, hay que perderse de vez en cuando. Al cielo, sin escalas ( escalas de parar eh? que escaleras habia dos y bien majas. Para subir y bajar, para cuando haya retención poner las dos en el mismo sentido...)

Añadido: Mucha gente me ha preguntado acerca del lugar donde está hecha esta fotografia por la cual cosa, debería decirlo... Debería pero no lo haré, que asi tiene más gracia y recordad: La curiosidad mató al gato, no seais gatos.



Y aqui la puerta to the hell...



Y esta no se por qué no la puse antes...

7 comentarios:

Tabe_ dijo...

ja feia dies q no sabia res del gran aprenent de fotògraf. Mira que teniu gràcia els artistes per fer coses guapetes. Això sí que em dona enveja.

Anónimo dijo...

Cuando hagas eclipses manuales de estos, limpiate las uñas antes, jejeje.

Besitos.

wam dijo...

oleeeeee. m'encanta la primera! sense menysprear el teu fantàstic parasol ^^
b7s!

Anónimo dijo...

Tabe: lo d'aprenent ho hauriem de mirar jeje però no ho tinc en compte pq ho dius amb estima.. ( dic jo..)

Miguel: q idiota estás..

Wam: no trobarás parasols igual al mercat, molt bon resultat final i barats.. Sobre la primera foto.. mai diré on la vaig fer.. jeje

Ivan Navarro dijo...

collons nene !! cada dia m'impresionen més les teues fotos !!

Volem una exposició ja !!!

un abraç momo !

Anónimo dijo...

MOMO! q gran ets ossstia! vull vore actualitzacions al teu eh? quan arribe al teu nivell t'avisaré pero tardaré encara ;)

un abraç mes q gran!

Ivan Navarro dijo...

et va a semblar una exageració, pero no ho és: estàs al meu nivell o més... la pasió per algo és el que determina la valia, i tu vals molt fotogràficament (i més coses)

i després de aquestes palles que ens hem fet mutuament, comenta'm el que vulgues, i parlem quan vulgues...

Una abraçada sanguangooo !!