martes, octubre 10, 2006

No, no y no/ No, no i no

En esto de los blogs, lo que no está bien es escribir por escribir ( como no vale la pena andar por andar), no, no. Que no vale coger la canción de alguien y poner la letra, que no, que no. Ni poner la poesia de alguien que ni siquiera has leido jamás, ni llenarlo de chistes que ya todos hemos leido en los forwards y mucho menos dejar caer tests a ver si cuela el asunto y alguien sigue el rollo, no, no. Por eso hoy no pongo entrada, porque no quiero escribir por escribir.

Als blogs, no s'ha d'escriure per escriure ( igual que no val la pena caminar per caminar), no, no. No val agafar la cançó d'algú i possar la lletra, que no, que no. Nipossar la poesia d'algú que no em llegit mai, ni plenar-lo de... xistes? ( ahí lo dejo) que ja tots em llegit als forwards i ni parlar-ne de ppossar tests per si sona la flauta i algú fa cas, no, no. Per aixó hui no posse entrada, perquè no vull escriure per escriure.


5 comentarios:

Anónimo dijo...

jajajajaja... no se si m'ekivoke, xo poder ets tu ki te alguna entradeta amb alguna kansoneta??? :P

Bueno, almenys sé k akesta entrada la retorne a salvar JO MATEIXA!

Me siento st Teresa de los bloggers... salvadora d las salvadoras... jajajaa

cu!

wam dijo...

no, no i no. no val possar un comment amb l'excusa de salvar el post.

dano, te queremos! may no és la teva única blogfan =P

Anónimo dijo...

jajajajajjaja... Huelo celos... Muajajajaj!!!!

Dano dijo...

ehm.. May, quan vullgues tornes :P
celos diu...

Anónimo dijo...

mmm... torne on? a valensina??? vale, tornaré kuan trove un hostalet y un lloc x aparkar el kotxe segur segur... jejejeje