martes, octubre 31, 2006

Tengo, tengo, tengo...

Tengo rampas en el pie, se me ha roto mi Gijoe favorito ( cosa que me causa gran pena aunque no lo creais), sigo sin llamar a la fisio y sin ir a la piscina, sin cobrar lo de Punt 2 y en uno de esos momentos místicos que ocurren en la vida, suena en estos momentos " Tell me why" como si alguien hablara a través de mi Windows Media Player y me preguntara el por qué de todo lo anterior ( y yo sin respuesta). Ahora, hoy, me declaro oficialmente aburrido.

Se espera con ansia la noche de mañana, a ver qué da.

Besitos de limón* para todos


*Broma interna

13 comentarios:

wam dijo...

tell me why tú tienes unA fisio a quien te resistes a llamar y yo acudo periódicamente aL mío aunque salga peor que entré..

Ivan Navarro dijo...

Tell me why de los Beatles, no ?

Buffff... vaya CURDA que llevo.. esto de no tener rumbo fijo me va a matar Dano...

Ens veiem el disabte, sino abans.. adeu Saunguango !!

Anónimo dijo...

Vaja... no se k dir, km no sok la primera, m'he desmocionat....

bUENO, jo no tink fisio i tink l'eskena feta pols... no sento TELL ME WHY i kap kansó te vincle amb el k me passa...

I jo no espero insistentment la nit de kap dia, nomes k arrivi dijous k marxe a Vic, a eskonderme "del mundanal ruído"

Bsets de maduixa, k la llimona ma posa la pell d gallina...

Dano dijo...

Por partes:

- "Tell me why" hi han moltes, al meu cas es de Supermode, no crec q vos agrade, pero bueno, en la viña del señor "habemos de caber" todos..

- Niego la existencia de cualquier " Dana" i si la hubiera, q me lo haga saber i recuperaremos el tiempo perdido!

- No et vingues avall!! possare les entrades q faça falta per a q sigues la primera! :p Al final la nit d'ahir res de res i maduixes per a tu i pataes en la espinilla pal ivan!

Anónimo dijo...

Y para mi?? una entrada de cine, no? Gràcies! ;-)

Ivan Navarro dijo...

Perque pataes per a mi ?!?!?!

Es que ja no m'estimes ?!?!?! jejejejeje

Ratetaaaaaaaaa....

Joan War dijo...

eso!!!!!!!! osea la noche de hoy o de ayer?? mmhh bueeee espero que mas que buena sea!!!!!

Dano dijo...

a ver.. hagamos reparto de nuevo.

- Ivan: he anat hui a una projeccio en picassent i no staves, mes pataes pa tu!

- a ti barbara.. lo q pidas! :P

y a los demas a ver si pasan mas, ala!

Ivan Navarro dijo...

A vore, jo adivino no soc, o siga que avisa i aniré ... per cert, quina projecció era ?

De totes formes dona igual, perque demà ens veiem, que ja tinc ganes de escoltar : "Gañaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan !!"

Si que va a ser gran, tio !

wam dijo...

pa mi na? jo vull aaaaaaaaaalgoooooo. bu.

Dano dijo...

Era " Super Size me", estigue prou be jeje!

pa Wam (f) :D

NEre dijo...

anem a vore! clar, com que no entre quasi, quan entre me trobe unes converses que pa que! :p
jo si que vaig estar en la projecció i IVAN I DANO: vos he aconseguit les entrades i 1 sopar gratis per a demà... SUPOSE QUE ALGUNA COSA PER A MI HI HAURÀ NO?!?!?! ....

Dano dijo...

lo q hi haura per a tu no es pot dir per aci.. son massa coses i massa series...