viernes, diciembre 29, 2006

Aço s'acaba

Aquest any m'he proposat entrar a l'any sense propòsits (i comence incumplint-ho). Aixi vorem que cau de nou, i qué coses tornen...

Diu un amic meu fotògraf ( gran cervessero, gran fotògraf i millor persona) que sols m'agrada o aprecie alló que té més de 10 anys, ja veus tú... ( no diré que no te raó perqué estic sentint " Cuando brille el sol" de La Guardia i en breu vindrà "Brown Eyed Girl" de Van Morrison).

Aleshores pense; tot el que tinc ara i les coses que passen les apreciaré dins de 10 anys? Estigau tranquils, que Ivan no té tanta raó com pensa, però en alguns aspectes pot ser que tinga més de la que creu...

- La vida és millor en blanc i negre ( i un poc de taronja)-
- La vida es mejor en blanco y negro ( y un poco de naranja)-

5 comentarios:

NEre dijo...

OLE OLE I OLE! Viva la vida en blanc i negre i el toque taronja, si senyor, gran combinació ;)

Dano dijo...

Ei.. he aprés d'una mestra del color i del photoshop ;)

Ivan Navarro dijo...

Ei !!!!

Jo t'ho deia en sentit estrictament musical... es clar que ets un nostàlgic, pero també pense que saps apreciar el present, i més important, el futur.. quin gran futur ens espera !!

Anónimo dijo...

jo seré apreciada x tu kuan tingue més d deu anys d'antigüitat??? No es suficient k tingui ja 27 takos d merda??? Fins als 37 no seré res x tu????

ME ESTOY AGOBIANDO EHHHH??!!!!

Dano dijo...

May! q Ivan no te gens de raó!! ( a voltes =P) Jo ja t'aprecie molt molt molt.. dins de 10 anys.. mes encara! :D

Ivan..No es fa musica com abans.. ( creando polemica =D)