martes, enero 16, 2007

Historias de amor

Feia temps q no ens veiem i l'altre dia vam tornar a trobar-se. No em parla i està enfadada en mi perquè ja no eixim junts. Em va preguntar si havia sigut una história d'estiu i vaig intentar convencer-la de que no era aixi, que cal que la gent no veja amb bons ulls la nostra relació ( jo tinc 24, ella 18), jo la vull igual pero a voltes hi han circunstáncies externes que t'impedeixen fer el que realment desitjes.

Hem parlat una bona estona i m'ha fet prometre que no tornarà a passar, que no buscaré ni trobaré mes excuses per a distanciar-nos i m'ha dit que ella em respondrà en la mesura jo ho faça amb ella. Continua igual de presumida que sempre perqué li he promés que la semana que vé la portaré a que la possen guapa i m'ha fet ullets... No sap ni res ella...

Hacia tiempo que no nos veiamos y el otro dia nos encontramos. No me habla y está enfadada conmigo porque ya no salimos. Me preguntó si habia sido un rollo de verano e intenté convencerla de que no habia sido así, que aunque la gente no vea con buenos ojos nuestra relación ( 24, 18), yo la quiero igual, sólo que a veces hay circunstancias fuera de nuestro alcance que no te permiten hacer lo que realmente deseas.

Hemos hablado un rato y me ha hecho prometer que no volverá a pasar, que no buscaré ni encontraré más excusas para distanciar-nos y que me responderá en la medida yo lo haga. Continua igual de presumida que siempre porque le he prometido que la semana que viene la llevaré a que la pongan guapa y me ha guiñado un ojo...













7 comentarios:

wam dijo...

que teeeeeeeendre.. no us he vist mai junts, però segur que feu bona parella. m'alegre per vosaltres, i a vore quan me la presentes! =P

Ivan Navarro dijo...

Mira que eres sentimental !! ay, sanguanguet ....

No t'imagine rollo Lorenzo Lamas, que vols que et diga....

Dano dijo...

q lorenzo lamas!!?? la moto ( eixa moto) es de les millors coses q hi ha.. no hi ha res, i dic RES com anar en estiu, a mitja vespra per alguna carretera perduda... ma q la vuic!

NEre dijo...

però qué cosa més monaaaaa!!! ja feia temps que no la veia!! la veritat és que jo també la vull molt, cuida-la!! ;)

NEre dijo...

ei wam! has de vore'ls junts... fan mooolt bona parella!! t'ho dic! :p

Anónimo dijo...

Pero... xa mentes básikas, planas y de desarrollo intelectual limitado... el amor es una xiketa de 18 anys o la moto eixa d les fotus??? DE K S'ESTA PARLANT AKI????

P.D.:Knfundida...

Dano dijo...

la xiketa de 18 anys i la moto eixa son la mateixa cosa..

Mes bonica q totes les coses i mes wapa q ninguna...