sábado, noviembre 24, 2007

Puta Ono

No, encara no puc possar fotos perqué no n'he fet. Aixó si, la foto de hui, via mòvil, del meu últim reportatge a la tele, que ens l'han tancada ( i ja van dos). Un gran reportatge de colombicultura que mai vorè la llum, ni el de Muay Thai, ni el de cuinar amb rovellons, ni el de l'espai El Carme...

Bueno, que si voleu esfonsar algún local, ja sabeu a qui avisar, mentre, disfrutaré aquestes vacances forçades però merescudes. A dia de hui, m'adone de quan importants són a la vida els xicotets moments, lo demés és prescindible...




Pd: Put@ Ono.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

va, que hui fem festa!

Dano dijo...

gran festa.. i millors persones!

Anónimo dijo...

jo m'apunte!
a mi no m tanken el centre... xo... tb m'agradaria tenir vakances forsades... pensa-hi... els petits moments son importants, i sobretot kuan se valoren sota la melankolia i l'anyoransa... en fin...