domingo, noviembre 05, 2006

Y caerá..

Me ajusto la silla, me pongo la luz de escribir en el blog, la lista de reproducción de escribir en el blog también y empiezo. Se avecinan malos tiempos, y aunque en breve habrá alguna alegría ( lo veo venir, pero no me pregunteis qué es..), esta no será más que una caricia antes de que caiga la gran ostia. Y caerá.. Y como a grandes males, grandes remedios, pues a grandes ostias, grandes cambios.



Tanta preparación de sillas, luces y ostias para no escribir más que esto.. La foto ilustra algunos de mis últimos fines de semana. Voy a bajar las revoluciones un poco.


3 comentarios:

Anónimo dijo...

M'enkanta la foto...
I menys mal k he arribat d'hora per:

Primerisimament, poder ser la primera en postejar-te (k no putejar-te, jejej)

Segonament, per vore OT, k m'han stat tot el finde parlant, i km ens hem viciat al BUZZ, doncs mira... ui em ve d gust mirar la kaixa tonta...

Tercerament, per poder dir-te, k més val relativitzar i no predir,meditar o pensar k els mals moments han d tornar, o simplement han d'esdevenir... Per molt k soni a tòpic, gaudeix dl moment d'ara, total, tots, tard o d'hora, akabarem al mateix forat.

I finalment, ta deixo k m'espera un bikini amb Jesús Vazkez i el Ximo...

Bsets de pluja!

Dano dijo...

Se que venen, algo m'ho diu..
Per cert, el Buzz el va fer Sony per a mi, soc l'amo a eixe joc...

NEre dijo...

mmmmmm
vull eixa foto ;)
per què saps que venen mals moments! potser t'emportes una grata sorpresa...i que més pots demanar que tindras durant 1 mes en valència a una de les persones més importants de la teua vida!:D